Happygirl8 çok haklısınız belki yurt dışı imkânları acısından daha iyi olabilir ama insanları açısından bizler daha iyiyiz… Bu konuda en büyük idealim eşim. Ailesi din eğitimcisi ve eşimi bu acıdan çok güzel yetiştirmişler, aşırı vicdanlı kin tutmaz, kalp kırmaz, kötülüğe asla kötülükle karşılık vermez çok farklı bir yapıda onun gibi bir insan hayatım boyunca hiç görmedim, ailesine karşıda aşırı saygılı ve sevgili ,çocuğumun babası gibi yetişmesini çok istiyorum , ders konusu bende , dini eğitimi sende dedim eşime ve önceliğimiz dini eğitimi. Bizlere yüksek mevki sahibi Hayırsız evlatlar değil, anne baba sevgisini kıymetini bilen evlatlar lazım