Mrvoztrkk 1.5 aylık bebeğim var bir haftadır saat 18:00da başlıyor iftara kadar susmuyor. Tok altı temiz gazı yok ama aralıksız ağlıyor susturamıyorum. Nedendir sizce ? Yaşayan varmı böyle durumu?
melissrn Kolik bebekler genelde akşam saatlerinde öyle olurlar ayaklarını karnına falan çekiyormu ağlarken