Skbn01 Mrec1995 benim oğlumda var böbrek büyümesi 2 aylık bebeğim. 10 gün hastanede yattık idrar yolu enfeksiyonundan hemen kapıyorlar dikkatli olun,bizimde salı günü hastane muayenemiz var bakalım doktor ne diyecek
Denzali33 Mrec1995 tabiki defalarca hemde . Bugün Bile ateşi çıktı hastaneye gittik sonuçları bekliyoruz daha 10 gün oldu taburcu olalı düşün yani ondan önce 1 ay önce de yatmıştık ondan da önce idrar enfeksiyonu geçirdik bitmiyor yani bitmiyor
Mrec1995 Denzali33 sonuçlarınız çıktı mı inşallah biran önce düzelirler geçip giden bugünler Rabbim şifa versin bütün hastalara ve çocuklara