hebundeniz dogdugu kilo ve her ay aldığı kiloyu baz alacaksınız. Bebeğim 3 aylik kilosu 5 iyi mi şeklindeki sorular misal yersizdir. Her bebek kendine özel ve her anne sutu de besleyici olmuyor ne yazik ki.. Bu elde olan bir şey değil. Bebeğin ilk aylarda kilo alımı yeterli değilse, (ki önerilen ayda 1 kg almasi) ille de anne sutu diye diretmemek mama takviyesi yapmak lazım.. ileride gelişim geriliği çok daha büyük zorluklarla karşınıza çıkabilir. Mazallah.. sütüm var emziriyirum yeter kafası yanlış bilginize.. çünkü verimli süt ile yeterli kilo aldırmayan verimsiz süt arasında çok fark var. Tecrübeyle öğrendim ben de bunları..mama az vericem hatta hiç vermicem diye inat ettiğim ay 500 gr almisti cocuk. Sonraki aylarda kabullendim ve mamaya arttirarak devam ettim. Her annenin bunyesi de her bebek gibi farklı..süt konusu da öyle.. olmuyorsa olmuyor. doktorunuza danışarak mama takviyesine başlayın benxe. Ama tabi ki karar yine sizin..