Fatmaaa22 Prenseslergibiydim doğumda doktora çok güvenmiştim. Hemşirelerden çok korkuyordum sizin gibi muhabbete denk gelen bir arkadaşım olmustu. Şükür öyle olmadı. İnşAllah bir daha doğum nasip olursa iyi insanlara denk gelirsiniz
Yulaflapasi29 Bende 2 ay oluyor sezeryan olalı, ama bende kullanmadım, hastanede 4,5 gün kaldım antibiyotik iğne yaptılar hep