BraveBoy Arkadaslar devam sutu vermeye baslicam nasi alistiricam biberona ya ? Isiriyo ucunu. Alistirma bardagia lmistim chicconun onunda isitiyo. Bildigin koca adam gibi bizim bardaklardan icebiliyo. Biberona alistirmam lazim ????
YoldasYilmaz BraveBoy ne güzel bardaktan icmesi,zaten doktorlarda biberonla ziyade bardağa alışması taraftari.insanlar bardağa alıştırmak icin uğraşıyor.birde 10 aylik olmus daha önce kullanmadıysaniz biraz zor alışır gibi.
Kahvegerek BraveBoy 10 aylık olmuş gece beslenmesine ihtiyaç yok. Gündüz de bardaktan içebilir ne güzel içiyormuş zaten. Gıda alıyorsa ona bile gerek yokta vermek istemenizin bi sebebi vardır illa ki 🙂 biberona alışmasını tavsiye etmem 3 yaşında hala biberon kullanıyoruz.
BraveBoy Arkadaslar devam sutu vermeye baslicam nasi alistiricam biberona ya ? Isiriyo ucunu. Alistirma bardagia lmistim chicconun onunda isitiyo. Bildigin koca adam gibi bizim bardaklardan icebiliyo. Biberona alistirmam lazim ????