1 hafta önce doğum yaptım 3 gündür afedersiniz ishalim karnım garç gurç ediyor sürekli ve bebeğim de benden almış galiba onun da karnından sesler geliyor gaz çıkarmada zorlanıyor çıkardıktan sonra da ishal gibi kaka yapıyor lohusalıkta bu normal mi kendimi sıcak tutuyorum yediklerime dikkat ediyorum bebeğimi emzirmemeyi düşünüyorum ishalim geçene kadar gazını çıkaramayınca çok ağlıyor çok zorlanıyor dayanamıyorum ne zaman geçecek bu ishalim