ozgersinada merhaba benm oglum da da var ama biz hemangiol şurup kullanıyoruz. Ha şöyle bişey var ilk başlarken dideralle test ettiler bir gece kaldık hastanede korkmana gerek yok kalp ritmini kan şekerini falan zaten kontrol ediyorlar e makine bağlı oluyor bebeğe bir sikinti olursa hemen müdahale edilir ki o da az bir ihtimal. Sağlık personeline güven yeter.