Littlemama kilosuna bağlı aslında. Ben artık Lcw kalıplarının kızıma nasıl olduğunu bildiğimden yazın kışlık, kışın yazlık alışverişi çok rahat yapabiliyorum.
Karın çevresi geniş. Taytları 2 beden büyük aldığım bile oluyor. Tişörtler, sweatshirtler tam kalıp alıyorum. Pijamaları 1 beden büyük alıyorum, pijama tek altları 2 beden büyük alıyorum. Gibi gibi…
Ben rahata inanılmaz önem verdiğim için hep bedeninden 1-2 beden büyük alıyorum aslında. Sadece tulumları tam beden alıyorum diyebilirim.