Sevgili anneler sonbahar geldi kışta kapıya dayandı.. Ankara’da yaşıyorum ve benim en korktuğum şey üşümek olduğu için oğlumunda üşümesinden korkuyorum.. geçen yıl 5-9 ay arası kalım astronot tulum giydirdim ayaklı falan hiç aklım kalmadı üşürmü diye atkısı beresi eldiveni mutluydum.. amaşimdi büyüdü şuan 15 aylık 2 ay olmadan kalın mont giydirme vakti gelir Ankara’da.. ama bakıyorum tek kısa montlar.. e bacakları üşümez mi bu sabinin… Tek mont altına pantolon mu olcak.. kilotlu çorap önerilmiyo kan dolaşımı yavaşlar daha çok üşür diye.. onun yerine bi pijama giydirin içne diyen var ( başka bi seçenekte yok gibi) şu ik parça kayak montlarına baktım sıcacık olur bacakları diye ama felaket pahalı.. birde diyelim ki bi mont buldum alıyorum.. 18 aylık bebeğe 2 yaş mı almalıyım.. 🙈🙈🙈