Alışkanlık yapmaz korkmayın.Bnm bebegimde çok kabızdı üç aylık olana kadar hergun zeytinyağı ve kulak çöpü ile uyararak yaptırabildim smdi düzene girdi kendisi yapıyor.Hic yapamayıp sancı çekmesinden iyidir.Ha birde doğduğundan beri hergun maflor damla veriyoruz probiyotik o da düzene girmesinde yardımcı oldu