Balkiz20 Kızlar 5 aylık bebeğimin kaç derece ateşi olduğunda şurup vermeliyim şuan 37.4 yarın doktora gideceğiz insalalh
Medusafer Balkiz20 38 dereceden aşağısına ilaç vermiyorum 38 derecede de önce soğuk uygulama veya dus düşmezse ilaç veriyorum
Balkiz20 Medusafer Aslında vücut sıcaklığı normal ama derecede ateş çıkıyor yanlış mı acaba bilemedim kulaktan ölçüm yapıyorum ondan ikilemdeyim ilaç konusunda
Betul1 Balkiz20 diş olabilir mi ara ara kontrol edin doktor 38 olmadan ilaç vermeyin dedi bize de diş ateşi 37.5 geçmiyor
Sedaizm Balkiz20 kulaktan ölçerler iç ateşi gösteriyor bizdede olmustu dışardan normaldi ama ölçtüğümde yüksek çıkıyordu tereddüt etmiştim bende ama doktor kulaktan ölçülen doğru demişti 37,5 olduğunda yarım ölçek veriyorum ben
Balkiz20 Betul1 canım sürekli eli ağzında salyadi da akıyor ama en son bı hafta önce dış yok görünürde dedi doktor benim de aklım a o gelmişti ilk bı haftada değişir mi acaba
Balkiz20 Sedaizm aynen canım bize de doktor önerdiği için aldık bunu ama insanlık hali yine de bı acaba mı dedim
Betul1 Balkiz20 değişmez canım 8 aylığız 5.aydan beri gözlüyorum ama gelen giden yok bütün diş belirtilerini yaşıyoruz bizimde ateş 37.3 37.5 arası gidio geliyor sen arada kontrol et yükselme ihtimaline karşı geçmiş olsun
Sedaizm Balkiz20 seni çok iyi anlıyorum ben de çok tereddüt etmiştim yanlışmi diye koltuk altından falan da ölçmüştüm ama sonra ikna oldum çok geçmiş olsun Allah’ım şifa versin inşallah 🙏🏻