Mokoko Azalta azalta kestiğim için gögüslerim bayadır şişip süt biriktirmiyordu zaten. İki gündür tamamen kestim ama son 1 saattir bıçak yemiş gibi tek gögüsüm agrıyor. Ama şişlik yok yumuşacık gögüsüm ne yapmalıyım, sağmam mı gerekiyor?
Zynp35 Mokoko sağdıkça sut birikiyo sağma canm.bn 10 gun çektim ağrısını taş gibi olmstu gogslerm kolllarmi birlestremyordum ama.dayanmaya çalıştım sagmadim 10 gunde çekildi sut tamamen. Iki.gogusumde 75 ken neredeyse 90 oldu nasl.sizladi anlatamam sennki de cekilir hemen bak azaltarak bırakmışsın bn direk birakmistim. Oyuzden cok cektm
Mokoko uyumayankoala hiç şişmediği için sağıp süt üretimini hızlandırmayayım diye düşünmüştüm bende, teşekkür ederim
Mokoko Zynp35 evet bende böyle duymuştum canım çok teşekkür ederim, zaten bir gögüsümde hiç süt yok diğerindende yavaş yavaş azalttıgımız için birikmiyor hiç o yüzden sağıp kanalları açmak istemiyorum bende.
Zynp35 Mokoko ay bana sag dedler sagdm nasl birikti sut damarlarm dışardan pit pit iti iri gözüktü ya aman aman Allahım kolaylik versin sanada kuzum
Mokoko Zynp35 çok sagol canım, sağmamak iyisi diyorsun dimi. Dün sağmadım uyuyunca geçmiş agrısı suan iyiyim mesela
Zynp35 Mokoko aynen canm sağma dedm ya bana sag dedler öldüm agrsndan saymayı biraktm sonra acısını cektm ama iyiki devam etmemisim sagmaya