AtlasEgeninAnnesi Askin sarılığı yoksa 3 saatte bir emzirebilirsin sarılığı varsa 2 saatte bir kesin emzir ve uyandır
fgnrcp2704 Askin merhaba benim bebeğimde 1 aylık gündüz uykumuz malesef ki pek olmadığından sık sık emiyor geceleri de en geç 3 saate acikiyor zaten kendi kalkıyor kalkmazsa alarmın var zaten ben kaldırıp emziriyorum ☺️ en geç 3 saat ideal
tatarisko-doga Askin 2 saatte bir kendisi kurulu saat gibi kalkıp ağlıyor ama eğer 3 saat uyumuş ve uymmamışsa zorla uyandırıyorum. Fazla açlık süresi iyi değilmiş, sarılık olmasa bile.
Askin AtlasEgeninAnnesi sarılığı yok 2saatte bir deniyorum bazen uyanmak istemiyo :) 3saati geçirmeyim en iyisi teşekkürler☺️
Erkek_Anesi59 Ben yeni doyurdum şimdi uyandırıp gecede 2 saatte 3 saatte bir kendi kalkıyor acıkınca kalkmazaa ben kaldırıp doyuruyorum 🤗🤗