Oznr6760 Hanımlar merhaba.Bebeğim 4 ay 20 günlük kan damlası başladık ancak kabızlık yapmaya başladı her gün kakasını yapan cocuk 3 4 günde zorlanarak yapıyor. Bunu yaşayan var mı neler yaptınız,kabız yapmayan damla var mıdır acaba ?
Seda19 Hangisini kullanıyorsunuz? Biz önce sidefer kullandık bizde bikac kez yaşadık aynı şeyi sonra ocean microfer kullanmaya başladık kaka yapıyor ama çok gazı oluyor gece sürekli ıkınıp duruyor acaba damladan mı yoksa normal gazından mı bilmiyorum 7 aylık olacak hala gaz derdimiz bitmedi 😶🌫️😵💫
Oznr6760 Seda19 Seda19 ocean başladık hemen de kabızlık yapmaya başladı zeytinyağı bile fayda etmedi vermeyi kestim zaten en azından bir kaç gün rahatlasın diye. Acaba hangi marka bağırsak düzenini bozmuyor bilemiyoruz öğrenince buraya yazacağım.