Merhaba kızlar. Şimdi malumunuz kış geliyor. Bende kızıma alışveriş yapmak istiyorum. Kızım şuan 1 aylık. Kaç aylık almalıyım kıyafetlerini? Ve önerdiğiniz site var mı?
Oturduğum yer şimdiden çok fazla soğuk onuda belirtmiş olayım. Tog değeri yüksek tulum önerisinede açığım.