Zynp35 Doğum yapalı 2 ay oldu 40 çıkana kadar kanamaların oldu . Şimdi pencereye pembe lekelenmeler geliyor gecen gun agrim.var diye gittm dr antbyotik fitil magnezyum verdi ama anlamadım pembe leke neden olur agri sızımda var yinemi gidim dr ya
Semaberra1 Sezaryen yaptıysan çok normal benim 3 aya yakın sürdü ağrılarım ise 5 ayı buldu tamamen geçmesi
Zynp35 Semaberra1 yok canm.normal doğum. Ilk.kizimda hemen kesilmişti gelmemişti 40 dan sonra hiç.sizlamada var heralde normal.dogumdan dolayi