Esmanurr Hayırlı geceler anneler biz bugün tam 40 günlük olduk doktora gittik bebeğimin kilosu 5.550 grm doktor çok fazla böyle giderse rejime girer rahatsız olur mideside küçük dedi daha önce başına gelen varmı böyle bişeye ben ilk defa duydum
Ah_neredeee_vah_neredeee Esmanurr benim kızım da 30 günlük 5.200 dü ama Dr hiç böyle bişey demedi . Hatta beni çok iyi baktığım için tebrik bile etmişti 🤷🏼♀️
BeybininAnasi Esmanurr ya daha 40 günlük bebek için de böyle bir şey denmesin ya.. ben 3 aylıkken 9 kilo geliyormuşum, hareketlenmeye başlayınca hepsi gitmiş. Zayıf ve iştahsızdım çocukken, hatırlıyorum.
Wanderlust Esmanurr sadece anne sutu aliyorsa sorun degil zaten hareketlenince daha az kilo aldiklari icin zayifliyorlar. 3./4.aydan sonra normale doner endise edilcek bir durum degil henuz doktorunuz boyle giderse demis daha 40gunden belli olmaz merak etmeyin
Ah_neredeee_vah_neredeee Alpbeybi Tamam da canım bnm kız da 3,5 kilo doğdu ilk hafta 400 gr verdi sonra 2.200 almıştı .. yani az çok Doğum kilosu yakındır diy edüşğnüyorum
BihterZiyagil Bizimki 40 günlükken 5800 gr, 2 aylık kontrolde 7 kilo çıktı. Kilolu doğdu, fazla da alıyor ama sadece anne sütü aldığı için sorun olmadığını söyledi doktor. Anne sütğ obez yapmazmış 🤭
Asl90 Esmanurr sadece anne sütü alıyorsa rejim başlatılmaz eğer başlatırsa acil doktor değişin. Mama takviyeli veya sadece mama alıyorsa evet doğru söylemiş ama doğum kilosuda önemli
Alpbeybi Ah_neredeee_vah_neredeee aa öyle mi ben de sizinki acaba dedim 4 kilo falan mı doğdu 1 aylık 5200 diyince 🙌🏻 Çünkü benim bebeğim 3 aylık 5500 falan anca minyon biraz herkesi bizim gibi değerlendiriyorum. Maşallah ya 😍
bikerem Esmanurr 2520gr dogan oglum 2 aylik 6400 gram,ayda ortalama 1.5 2 kilo aldi,hic rejim vs duymadim,
Bisolda Eğer sadece anne sütüyle besleniyorsa zaten rejim gibi bir şey söz konusu olamaz. Mama veriyorsan durum değişir, o halde fazla tüketiyor olabilir
Bebegimm1 Esmanurr mama veriyorsaniz ondan dolayı demistir benm oglum 1 aylikken sizinki kadardi doktor fazla aldigini ve mamayı azaltmami soylemisti 2.ayindada fazla almisti yine mamayi azat saatlerini uzat demisti.3.ayindan sonra artık gram almaya basladı.sadece anne sutuyse rejim yapilmaz ama mama veriyorsaniz dikkatli kullanın geceleri kaldirip siz beslemeyin kendisi aciktiginda doyurun
Aybersa Esmanurr diğer postundan baktım ,anne sütü alıyor , rahat ol anne sütü obez yapmaz ,benim oğlum da öyle idi , sakinnnce doktorunu degistir🌺
Ah_neredeee_vah_neredeee Alpbeybi Yok canım normal 3,5 doğdu ama sütüm iyiydi fazlaydı maşallah baya kilo almıştı :)
Alpbeybi Ah_neredeee_vah_neredeee benim de sütüm çok aslında çok da güzel ama bebe az kilo alıyo genetik heralde babasıyla ben de minyonuz 😌 aman sağlıklı olsunlar da
Ah_neredeee_vah_neredeee Alpbeybi Öyle canım ya kilo dediğin nedir ki bence hiç takılmamalı :) bebik sağlıklı , mutlu olduktan sonra hiç sorun değil rakamlar
Minik112 Esmanurr benim oglumda 5400 gramdi 45 gunlukken gayet normal yani. 3100 dogdu sonra 2900 düştü sariliktan ama tekrar kilo almaya basladi