Merhabalar hamilelikte bebeğimin sol böbreğinde kist vardi doğduktan 1 ay sonra ultrason çektirdik hala devam ediyormuş 17 mm olduğu söylendi hamilelikte de 27 mmydi böyle olan anne var mı sonucunda ne oldu kafamda bir soru var da eğer böyle bir durumu olan varsa bilgi almak isterim diye buraya yazdım yardımcı olursanız çok sevinirim