Arkadaşlar 13 aylık bebeğimin kafasında boynunda diz kapağının altında omzunda aniden çıkan kırmızı benekler çıktı 1 saat sonra söndü hic bisey kalmadı 🤔 fakat bu defa boynunun başka yerinden çıkmış 🤦 doktora götürdüm acile krem verdi cogalirsa polikliniğe gel dedi ama batıp tekrar çıkıyor var mı bu konu hakkında bir fikriniz?