Lütfen yardım edin. 55 günlük bebeğim var onda herhangi bir belirti yok ama ben 3 gündür çok kötüyüm dün test verdim pozitif çıktı. En büyük şikayetim çok şiddetli boğaz ağrım var. Boğaz ağrısı normal boğaz ağrısı gibi değil kulaklarımın içi yanıyor ve hiç geçmeyen hafiflemeyen boğazıma bicak sapliyorlarmis gibi ağrı var bu şekilde belirti var böyle şiddetli boğaz ağrısı yaşayan var mı ve bebeğim var onun için çok endişeleniyorum