Anonim123 canım şöyle ki, ilk 1-2 ay boyunca bebekler tokluk hissetmezler ve içtikleri süt midede beklemez sürekli idrara dönüşür, yetişkin olarak düşünme onları yani midede bekliyor sindiriliyor sonra atılıyor olayı henüz bebeklerde ilk aylarda olmadığı için sürekli sirkülasyon olduğu için doymayı bilmez sürekli sürekli emmek ister ki bu da onların bildiği tek reflekstir, onun dışında fazlasını çıkarması iyi bir olay yatırırken yan yatır ve hafif kafası üstte olsun yeterli🦋