Glsm13 Merhaba. 3 aylık bebeğim var 4800 kilo. Kilo alımı yavaş reflüsü çok fazla. Perga mama tavsiye ettiler. Güvenemedim. Siz bu mama hakkında ne düşünüyorsunuz. Kullanan var mı?
Ogulcan Glsm13 canım şikayetımvar.com a ürünün adını yaz varsa oradan çıkar ben tüm ürün şikayet ve yorumları o şekilde değerlendiriyorum