Ayse92 Serum fizyolojiye para verme paketlerine bu arasa canım .Serum sularından a tuzlu su zaten serum fizyolojik denilen .Hastanede yattığımızda hemşire bana söyledi onca para verdim 3 aylığa kadar .İzotenik çözelti diye geçiyor cam şişede yada serum torbasında var şırıngaya 5 ml çekip 2,5 2,5 veriyorsun ili burun deligine .Can acımasını bırak bebekler sevmiyor bu olayı genel olarak yırtıyor kendini ama canını çokça yakan birşey değil aslında .