Cansuu1 3yasındakı oglum ateş ve öksürük oldu. Kreş ten bulastı muhtemelen. Salgın var pedifen verdım antibiyotik baslamak ıstemıyorum. Öksürük yumsak balgamlı ama kusmaktan korktuğu ıcın öksürmüyor. İshal yok ne yapabilirim baska😔😔😔😔
Cansuu1 Cansuu1 ılık dus aldırdım duştan sonra aşırı derece de titredi Bı 10dk sürdü titremesi.. Dudakları titredi oglumun😔cok korktum.. Suan ateşi düştü aksam 8den beri uyuyor öglen yedıgı corbayla duruyor😔