Annesiningozdesi Kızlar sabah kalktım yutkunamıyorum eşime galiba hasta olacağım dedim bir kaç saat geçti başım ağrımaya başladı biraz daha geçince kulağım meğer 20likmis şuan ağzımı açamıyorum Dr a gidemedim eşim nöbetçi evde ne yaparsam geçer? Zaten emziriyorum ilaç verirler mi ?
Aycan5454 Annesiningozdesi veriyorlar bana antibiyotik verdiler ve parol doktor çektirmen lazım dedi antibiyotik kullanınca geçti ağrısı parol iç
Borasmomy Annesiningozdesi yaklaşık 1 yıl önce çektirdim çok ağrım vardı emziriyorum ben de o zaman largopen vermişti parol içebilirsiniz bir de
Rainyellow Annesiningozdesi gargara yapın tuzlu suyla bir de gömülü olduğu İçin et parçalarının arasında yiyecek birikiyor o ağar yapıyor ben Şırıngayla o dişin boşluk olan yerlerine gargara sıkıyordum ama çektirene kadar ara ara oluyor bu en iyisi çektirip kurtulmak
Neslihan1903 Annesiningozdesi o varya o Allah’ın cezası bir şey onu yarıp aldırmadan maalesef rahat edemezsin kardeşim 2 tane aldırdım çok sıkıntılı bir şey
Aycan5454 Annesiningozdesi evet ben en son dayanamayıp başka ağrı kesici içmiştim dünyam ters döndü sanmıştım ağrıdan
DurununAnnesi12 benim de 26 sına randevu aldım dişim belirdi ağrı yapıyor kulağımda yara çıktı bu yüzden
Neslihan1903 Annesiningozdesi keşke kendi kendine geçse ama maalesef çene cerrahısine gitmen gerekiyor her diş hekimi yapamıyor bu işi sağlam bir çene cerrahı bul Allah yardımcın olsun inşallah
ZehraSareMom Annesiningozdesi Maalesef gömük yirmilik diş ameliyatsız iyileşmiyor benim de vardı tamamen gömüktü ameliyatla aldılar bir hafta pipetle beslendim dr görünün muhakkak
BihterZiyagil Yüzünüzde şişlik var mı şişlik varsa antibiyotik kullanmanız lazım, yaygın bir şişlikse acile gitmenizi öneririm. Emzirirken parol alabilirsiniz sadece malesef 🥺 antibiyotik olarak augmentin kullanabilirsiniz.
Annesiningozdesi Neslihan1903 bugün Dr a gittim largoprn ve parol yazdı cerrahiye gönderdi.Sinirin üzerindeymiş dişim doktor dudağında kalıcı hissizlik olabilir fakülte ye sıra al dedi 🥲
Sess Eczaneden veya aktardan karanfil yağı alın. Kulak pamuguna iyice damlatın. Sadece ağrıyan dişin bölgesine ( dilinize damaginiza yanak kenarına değmesin yakar) iyice bastırın ısırın. Şıp diye geçiriyor. Hamilelikten beri 1 senedir diş eziyeti çekiyorum hala yaptıramadım hızlı ve kesin çözüm
Alpbeybi Annesiningozdesi kötü haber dördü de gömülüydü, hepsini aldırdım. Ameliyatı olana kadar çok çektim hiçbir şey fayda etmedi
Neslihan1903 Annesiningozdesi hadi Ya bu zor olmuş ilaçlarınızı için bakalım antibiyotik iyi gelir belki intihap falan vardır nerde yaşıyorsunuz ben gittiğim doktoru tavsiye edeyim size
Canavarannesi1 Annesiningozdesi bu dişten benim kadar çeken yoktur 4 gömülü artı kist vardı fakültede aldırdım yanlış yapılan bir operasyon yüzünden çene diskim kaydı şuanda tel sürecindeyim Haziran’da ameliyat olcam size tavsiyem doktoru çok iyi araştırın