Kızlar merhaba🙂 bebeğim 7 aylık , pure seklinde ya da ezilmis halde besliyorum .. Alt iki dişimiz çıktı , üst iki dişimiz de uç verdi 🥲 pankek ya da mucver yapip vermeyi dusunuyorum ama disleriyle buyuk parca koparip tikanir diye cok korkuyorum 🥲 nasil beslemeliyim , bu korkumu nasil yenicem cok stresliyim 😂😂