12 ay 24 günlük yeni doğandan bir farkımız yok gece saat başı taş çatlasın 2 saatte bir uyanıyo emzirsem memeyi bırakmak istemiyor emzirmesem ağlıyor uykusu uzun olsun diye desteksiz uyutmaya çalışıyorum ister popoya vur ister piş piş de asla uyumuyo bir bakıyorsun çığlık kıyamet ağlıyor bi bakıyorsun gülüyor oyun oynuyo uyku eğitmenleri ise çok fiyat çekiyor bu kendi kendine eğitim verenler nasıl veriyor yada var mı daha parlak fikri olan