Öncelikle korkmayı bir kenara bırakın çünkü kendinizi strese sokuyorsunuz ki stres süt üretimini baskılayan önemli bir etken.Bebeğiniz doymasa anlarsınız huzursuz olur,ağlar vs ama bence siz etrafınızdakilerin etkisinde kalıyorsunuz,umursamayın.Hurma benim sütümü baya arttırmıştı tavsiye ederim.Bol su tüketin.Gaz için de rezene ve kimyon çayı deneyin faydasını görürsünüz.