Bebegim 20 aylık. 5 aylıkken odasını ayırmıştım normalde. Gece uyanmaları da aşırı olmazdı bazen hiç uyanmazdı. Ama özellikle sütten kestigimden beri yani yaklasık 1 aydır uyanıp geri uyuyamıyor. Süte de alıştıramadım bir türlü. Devam sütü aldım pipetle içirdim birkaç gün içti sonra yine aynı. Biberon deseniz fayda etmiyor. Zaten karnını doyurup uyutuyorum açlıktan uyanmıyor ama geri de uyuyamıyor. Su veriyorum hadi geri uyu diyorum yok aglıyor. Bu 1 ayda iyi kötü idare ettim ama geçenlerde hastalanınca mecbur yanıma aldım. Korkuyordum ateşi çıkar vs diye. Çok degil 3 gün falan yattı yanımızda. Şimdi imkan yok uyandıgı gibi yanıma alayım ya da yanında yatayım istiyor. Ne yapabilirim nasıl alıştırabilirim yatagına geri. Ben de uykulu halimle bazen pes ediyorum 🤦🏻♀️🙄