minnakbaby göndee tabiki de ne var bunda babannesiyle vakit gecirmesi kotu birsey degil yani gozumun onunde tutuyorum diyorsunuz ama cocugun sosyallesmeye ve bu kisislerden sevgiye ayrica onlarla vakit gecirmesine ihtiyac var , yatili gitmeyecekse neden skntı olsun ben calisyorum tum gun babannesiyle cocugum mesela haftada 1 gitmesinde ne mahsur olabilir , biraz oslerini halledee, kendinede vakit ayirrsin buda cok onemli.