Yigitannesii Maalesef benim başıma da geldi oğlum çok düşerdi hep ayağa kalkmak isterdi yeni yürürken koşmaya çalışır ve düşerdi ama gözlemlerdim kanama şişme vs yoksa goturmezdim 2 sene önce pikniğe gittik piktikte yürürken bir anda koşarak düşüp kafasını kaldırma vurdu sağ tarafı patladı hemen acile gittik tomografi çekildi sağda hiç birşey çıkmadı daha önceden olma sol tarafinda çatlak çıkmıştı doktor şunu söyledi bebeklerim çoğunda kafasında çatlak vardır ama annelerin maalesef olmuyor Allah korusun kanama falan belli olur zaten ama doktorum kol kırığından daha kolay kaynicağını söylemişti