Merhaba güzel anneler. Benim kızım 3 ay 3 günlük ve yaklaşık 1 ayından beri sürekli kusuyor. Emzirirken kusuyor. Emzirme bitince kusuyor diğer emzirmeye kadar sürekli kusuyor. Bi kaç doktora gittik ilk başta fazlasını kusuyor dediler sonra reflü dediler gaviscon kullandık fayda etmesi şimdi de ultrasonda baktılar bi sıkıntı olmadığını söyledi doktor. Motiliumu dene şimdide dedi 2 gündür onu kullanıyoruz ama yine kusuyor. Bu arada kilo alımı gayet iyi dedi doktor. Ama artık gerçekten çok yoruldum. Günde 3 4 kez kızımın ve kendi üstümü çarşafları değişmekten çok yoruldum. Boşuna ağır ilaçlar vermek de istemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Başına gelenlerin tavsiyelerini dinlemek istiyorum 🙏🏻😔