Bozzzzy Bi fikriniz var mı? Ben yurt dışında doğdum büyüdüm bu sene çalışmadan tyt sınavına girdim 143 aldım😂😂 şimdi 2. Ek yerleştirmeyi bekliyorum acaba açıköğretim dış ticaret olur mu sizce?
YSR1810 Ek yerleştirmeden sonra bi yerleştirme daha olacak orada 140 barajı geçerli ek yerleştirmede değil.
Bozzzzy YSR1810 biliyorum canım 2. Ek yerleştirme olacak ama tahminen ne zaman olur çünkü bu ay sonunda uniler başlıyor
YSR1810 Bozzzzy bu ay sonuna kadar anca yetişir büyük ihtimalle. Yani ben öğrencilerime bu bilgiyi verdim
Bozzzzy YSR1810 sağolasın canım bilgilendirdiğin için sence dış ticaret olur mı Anadolu üni açıköğretimden çünkü benim hiç bir bilgim yok yerleştirme hakkında