Momcnssss
Bikaç defadır böyle postlara denk geliyorum da seviniyorum yanlış anlamazsanız 🙈 Benim oğlum 8 aylıkken 8.800dü, 11 aylık oldu hala anca 9 kilo oldu. 2 ay hiç kilo almadı nerdeyse. Yemiyor içmiyor uyumuyor. Aşırı aşırı derecede salya var, sürekli diş çıkarıyor, sanırım o iştahsızlık yapıyor. Doktor kilosu iyi diyor napayım yemeyince artık oyun yapacak peşinde koşacak halim kalmadı zorlamıyorum 🤷🏼♀️ Bir tek biz değiliz merak etme bu aylarda birçok yememesinden kilo almamasından şikayetçi. Doktorunuz iyi diyorsa sorun etmeyin.