Krnh1 Merhabalar oğlum 4 ay 25 günlük daha sünnet yaptırmadım. Annemler pipisini sürekli geri verirlerdi. Bugün baktım ki geri verdiğimde içinde ki o eti göremedim. Yani anlata bildim mi biliyorum acaba tıkanma mı var ? Şimdiden teşekkür ederim
Anneyok1 Krnh1 Bezi açık tut çişini yapsın yani eğer kesintisiz yapıyorsa sıkıntı yoktur kesik kesik yapıyorsa olabilir
Minikkurabiye Krnh1 eti derken neyi kastettin anlamadım canım ,ama bende oğlum sünnet olmadığın da o fazla deriyi geri verirdim günde bi kaç kez de kremlerdim orayı
alyn Krnh1 beyazlık oluyordu benimkinde sünnetten önce bende bilmiyordum 4 aylıkken sünnet oldu doktor kireçlenmeye başlamış demişti geri çekip silmek gerekirmiş
Minikkurabiye Krnh1 bazen refleks olarak kendleride çekiyor canım oğlum duş sırasında çok yapar. Altını aç bi idrarını yaparken takip et
Bualemdeyeniyim Krnh1 hiç gözükmüyorsa yapısıklık olabilir bizim öyleydi hatta sünnet sırasında uyusturduktan sonra doktor bi sıyırdı ben şok oldum öyle cek bırak yapmıyolar yani baya baya sıyırdı
Krnh1 Bualemdeyeniyim gözüküyor ama çok az gözüküyor çocuk doktorumuza randevü aldım doktor uygun görürse hemen yaparız sünnetini
Bualemdeyeniyim Krnh1 biz erken yaptırmak istemiştik zsten 6aya yakındı yaptırdıgımızda doktor sıyırınca tam zamanı ne erken ne geç dedi çübkü kireçlenme olmaya baslamış ve ucu morarmıştı korkulcak durum yok sıyırdıgım icin öyle demisti. Sünneti evde yapıldıgı icin biliyom bu kadar 🙈
alyn Krnh1 4 aylık sünnet için çok iyi bir zaman tam zamanı biz 4. ayda olduk sünnet düşünürseniz geç kalmayın bence büyük rahatlık kirençlenme sorunu fln oluyor
Krnh1 alyn evet ya herkes öyle söylüyor heralde yaptırırız sünneti ama zorunlu olmayan ameliyat dışında şuanda Rize de vaka sayıları yüzünden ameliyatlar iptal
Funda-12 Bizde de kapanıklık vardı sıyırdığın zaman açık görünürdü ama sünnetçi baktı çeyrek ucu kadar kalmış kapanmasına dedi ve sünnet ettirdik şu an çok şükür rahatız