Benim çok kötüydü😞 emzirmek artık işkence olmuştu. Gümüş kapak, mustela göğüs ucu kremi yok fayda vermedi. İnternetten gamastan pomat diye göğüs ucu için olan merhemden aldım. İki günde tamamen iyileşti. Ben öneriyorum ve bir daha da yara olmadı. Hiçbirşey fayda vermedi ise bunu da kullanmanızı tavsiye ederim.