Emne34 Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebegımde laktoz alerjısı var laktozşu olan herseyi kusuyor gunde 1 ogun mama verıyorum ama laktozsuz mama kullanan varmı varsa nereden alıyorsunuz e bebekte falan bulamadım :/