Selam anneler 👋🏻Kızım bu ayın sonunda 1 yaşına girecek ama hala bi kahvaltı düzenimiz oluşmadı,sabah 7-8 civarında kalkar aç bi şekilde,gece beslemesini kestim,kalkınca kahvaltılık bişeyler hazırlıyorum ama peynir yumurta krep zeytin vs hiçbişeyi yediremiyorum açmıyo ağzını bi türlü,dayanamıyorum aç kalmasın diye emziriyorum sonra mecburen
kalkar kalkmaz emzirip sonra yedirmeyi çalıştım onda da başarılı olamadım yine yemiyo yine yemiyo napacağımı şaşırdım önerileriniz nelerdir napmam lazım bu şekilde devam etsin istemiyorum