Merhaba hanımlar,
Defacto’nun tayt, sweat gibi bebek ürünlerinin kalıpları nasıl? Dar mı? Tam mı? Büyük mü alınmalı? Alışveriş yapmış olan varsa bilgilendirebilir mi lütfen?
Kızım henüz 5-6 aylıkken aldığım bir sweat yıkayınca çekmişti ve hiç giyememişti. Bi daha da kıyafet almamıştım açıkçası. Şimdi nasıldır, kg’a göre mi alınmalı?