Heroki daha almadım ama en az 1000 civarı tutar diye tahmin ediyorum. Bir de uyku tulumu falan da alacağım. İki tane mont kıştan almıştım Allah’tan. Zaten var olan her şeyi küçüldü bir ay daha idare edelim havalar serinleyince direkt o moda geçelim diye zar zor giyiyor. Bir de ben sadece evde değil dışarda giymesi için de bir sürü takım almak zorundayım haftanın üç günü benimle birlikte okula gelecek, okulda eşim bakacak 1000 bile yetmeyecek gibi geliyor bana. Alanlar ne aldınız yazın da fikir edinelim bari