Sdf123- Merhaba anneler kasımda bi kızım olacak inşallah elinde kız bebek kıyafeti olan var mı acaba uygun fiyatlı
Ksedakaya Sdf123- merhaba. Sayfama bkabilirsiniz. Çoğu ürün unisex. Fiyatta problem değil ortak birşey bulabiliriz. Ürünlerin hepsi tertemiz. Bi bakın içinize sinerse gönderebilirim. Bütün yenidoğan ihtiyaçları var.
Sdf123- bireylulannesi çok teşekkür ederim ama ben daha çok takım pijama tarzı şeyler düşünüyorum 😘😘😘
Henakiz Merhabalar bende pijama var 3-6 aylık birkaç parça şey var aynı şekilde. Mahallede giysi kumbarasına bırakacaktım. Size de gönderebilirim sembolik bir ücretle. Ücretsiz ürün göndermek yasak diye biliyorum çünkü.
Hum34 Sdf123- ben alırken epey pahalı almıştım. Ama isterseniz 65₺ verebilirim. İnanın yeniden farkı yok.