Hazalperi Kızlar bebeğime uyku tulumu alacağım adana da yaşıyoruz kışın yatak odamız 17 18 civarı oluyor sabaha karşı soğur biraz daha kızım üzerini hiç örttürmüyor kaç tog almalıyım birde şuan 10 aylık 8 kilo 12-18 ay aldan çok mu büyük gelir acaba
Burcu35 Hazalperi E bebek 1.5 tog. 18-20 oda sıcaklığında içerisine uzun kollu pijamayla diyor. Ona göre karar verirsiniz
Umutkusu Hazalperi ebebekten geçen sene oğlum 1 yaşındayken 3 yaş almıştım kalıpları dar büyük gibi görünse bile giydirin e tam oluyor ki uyku için bol olması daha iyi. Ebebek 1.5 tog işinizi görür sanıyorum
Burcu35 Hazalperi 22-24 oda sıcaklığındada atletle diyor sadece. Ben e bebeğin hello baby markasını aldım başka ne var orada bilmiyorum açıkcası. Lcwde var tulumu ama tog değerini bilmediğimden birşey diyemiyorum
2girlsmom Hazalperi ebebek 1.5 tog oluyor yeterli gelir biz Vandayız baya soguk oluyor burası ama evimizin ısısı iyi ebebek tulumu yeterli geliyor. Bir de benim kızım 6 7 aylıkken 2 yaş giyiyordu 😃 şimdi 22aylık 4 yaş aldım kalıpları dar oluyor içi dolu oldugu için ona göre büyük alın 👍