Hanımlar bebelac 3 kullanıyorum 5 yada 6 kutu falan içti bebeğim ama 4 gündür hiç içmiyor surekli reddediyor yumurta ve tarhana çorbası severdi onları da yemez oldu çok iştahsız bu aralar hasta olacak diye korkuyorum ebebekten almıştım mamayı değişim yaparlar mı aceba açılmayan kutuları