ikiprensannesi_78 bana 34 haftalıkken çıkmaz bu saatten sonra yukarı, imkansız gibi birşey dediler, çıktı 🙏 olmama gerek kalmadı ama doktorumun anlattığı kadarıyla doğum esnasında plesentayı rahim duvarından ayırırken kanama riski varmış. o yüzden de ameliyata en az 2 hekim ve kanamayı durdurmak için gerekli ekipman (balon vb.) hazır şekilde başlıyorlarmış. çoğu zaman hiç birşey olmuyo ama kanama riski var, o zaman da müdahale ederiz korkacak birşey yok demişti.