Cgdmltr93 Harvicell kızım 15 aylık uzun zamandır zor zmaanlarda veriyorum. Sıkıntı yaşamadık sabaha kadar uyuyor. Ama çok sık değil 1 çay bardağı kadar içiyor. Balla tatlandırıyprum
pandemibebegi Harvicell Ne zararı olabilir ki sürekli vermedikten sonra. Uyuyamadığı zamanlar bir kahve fincanı verebilirsin demişti doktorumuz bebeğim o zamanlar 6 aylıktı bir de. Sizinki baya büyümüş artık 😊 ben bazen kahvaltıda bile veriyorum. Bazen papatya bazen ıhlamur.
Harvicell pandemibebegi bazı papatya türleri zehirli olabilirmiş, en çok bitki zehirlenmesi papatyadan
Erkek_Anesi59 Benim bebeğim 1 aylık hem uyku düzeni hemde gaz için rezene kullanabilir dedi eczacı günde 1 çay kaşığı içirirsin dedi fakat bende kararsız kaldım sorun olurmu acaba kullansam mı
rua_da_senhora_das_verdades Erkek_Anesi59 ben kullanıyorum. Kendimde tüketiyorum. Sorun yaşamadık. Aksine gaz sorunu çok çok azaldı uyku kalitesi arttı
Deleted12 Harvicell olur Ben 8 aylık bebeğim veriyorum. Birsey yapmaz ne yapacak ki papatya sonuçta ağır bi bitki degil. 6. Aydan itibaren verilebilir.
pandemibebegi Harvicell Bence açık olanlarda olur gibi geliyor o durum. Hani nerden toplandığı nasıl toplandığı belli olmayan. Paketler daha güvenilir