Turuncuhayaller Merhaba oğlum 2.5 aylık sağlıkocağına düzgün gidiyoruz d vitamini ve gaz damlası kullanıyoruz başka kullanmamız gereken bişi varmı devlet hastanelerinde randevu yok özele götürcem oğlumu haftaya boşanma davası açıcam yarın ikametgahı mı değiştircem bu aralar gidemedim doktora yapılması gereken Bi test falan varmı haftaya veya diğer hafta götürürüm artık doktora rutin kontrol bu arada kalça çkıklığı göz muayenesi bütün işlemleri yapıldı gayet sağlıklı oğlum her ay doktora götürmeyi planlıyorum rutin kontrol pandemide var ama olmadı 1.5 ayda bir mi götürsem siz ne yapıyorsunuz
Turuncuhayaller Turuncuhayaller demir ilacını kaçıncı ayda veriyorlar? Sağlıkocağı söyler ama erkenden bilmekte fayda var
sizdenbirii Turuncuhayaller sağlık ocağı aylık aşı veya izlem için çağrır sizi zaten Demir ilacı da dördüncü ayda verilmeye başlanıyor diye biliyorum tabi bir hastahane de takipli olmak ta lazım
NefesMaviDeniz Turuncuhayaller Demir ilacına 5.ayda başlattı doktorumuz. D vitamini kullanıyorduk ek olarak demir eklendi. Sağlık ocağı sanırım düzenli olarak sizi arayarak bilgi veriyordur. Bizim doktorumuz özel ama aşıları sağlık ocağında yaptırıyorum. Aşı zamanı arıyorlar beni
Turuncuhayaller sizdenbirii evet aşıları düzenli yapılıyor gidiyorum sağlıkocağına hani kaçırdığım bişi olmasın diye
Cinar_0305 Merhaba, hayırlısı olsun hakkınızda🙏🏼 Demir ve d vitamini kullandık hala da dewam ediyoruz. Sağlık ocakları artık doğumdan sonra rutin arayıp bilgilendirme ve kontrollerini sağlıyor. Endişeniz olmasın. Sağlıklı günler🌸
Turuncuhayaller NefesMaviDeniz aynen bende aşıları sağlıkocağında yaptırıyorum röta aşısını özelde yaptırcam
NefesMaviDeniz Turuncuhayaller Evet özel aşıları kendi doktorumuz yapıyor diğerlerini sağlık ocağı yapıyor.