buzlulimonata Aliemirinannesi ben hep iki isimden yanayim ilerde istedigini kullanir diye. Benim iki adim var birini hic sevmiyorum o yüzden bir secenegimin olmasi iyi ☺️Illa ki tek olsun diyorsaniz Zeynep ismi♥️
Deletedmom727207 Aliemirinannesi Kızımın ismi Zeynep Nil. Çok seviyorum Zeynep ismini ama o kadar çok var ki. Yanına Nil’i o sebeple ekledim Nil’i kullanır diye 😂
burjuvaanne Aliemirinannesi iki isim arasındaysan zeynep ismi güzel . Dila derken dilaağ diosun ya k garip oluyor gibi geldi bana gene siz bilirsiniz😄🧿
Bebegim_28 Aliemirinannesi çevremde çok fazla Zeynep var (özellikle çocuk olarak) o yüzden ben dilayı tercih ederdim 🤭