Gencanne12 dil bağı ilk oğlumda vardı. 5 aylık sünnet olduğunda onu da kestiler. Ne kan ne bişe hiçbi problem olmadan geçti. Büyüdükçe damarlaşıyormuş kesilmesi zor oluyormuş. Şimdi 2.oğlumda da var henüz zar halindeyken kalınlaşmadan onu da 5 aylık kesitiricez inş. Sünnet oldğunda. Sizde bekletmeyin derim.