nisanalin merhaba bende ayni şekilde süt sagip attim buzluğa benimde 45 günlük kızım var hatta 5 biberon dolusuda döktüm desem zoraki döktüm yani içim yana yana süt kardeş durumundan dolayı veremedim kimseye eltimle aramizda 3 ay var onun da kızı var ben ona veriyorum hala da sagip veriyorum. Sizde akraba varsa bu şekilde aynı cinsiyet olan verebilirsiniz